RITAM NEREDA Oi aint dead – Najveći hard core bend Srbije na retkim snimcima

Posted on Updated on

Ovo je kolekcija sa kasete koja je izašla u veoma niskom tiražu i jako je interesantna jer ima i starih snimaka iz osamdesetih i verzija postojećih pesama.

01 – Mi smo ritam nereda
02 – Nikog nema
03 – Ja sam tu
04 – Devojka u crnom
05 – Suton
06 – Odlazi
07 – Oi! Ain’t Dead
08 – Ubica
09 – Dosada
10 – N.S. Kids Are Innocent
11 – Heroj
12 – Za Novi Sad
13 – Snobovi
14 – Bootboys
15 – Suton
16 – Ja cu otići u raj
17 – Bank Holiday
18 – Mi smo ritam nereda

PART 1

PART 2

This is an extremly good hard core band from Serbia and former YUGOSLAVIA. These are very rare recordings from variety of periods. Alternative link HERE.

Leave a Reply

