HRISTOS voskrese – Srećni uskršnji praznici – One radio transmission

Posted on Updated on

SVIM POSETIOCIMA OVOG BLOGA ŽELIMO SREĆNE PRAZNIKE UZ EMISIJU KOJU NAM JE DONIRAO POZNATI DONATOR BLOGOVA PO SVETU LJUPČE IZ BEOGRADA

HRISTOS VOSKRESE

Hor – Hristos vaskrs
Svetlana Stevic – More, cija moma…
Jordan Nikolic – Koj ce ti kupi…
Hor – Cuj narode
Vera Ivkovic – Kad sam sinoc zalivala cvece
Hor – Decice mila
Idem putem pesma s’ ori
A gde su vam momci
Stanisa Stosic – Kroz carsiju prodje
Kisa pada, ‘ladan vetar duva
Fatise oro niske devojke
Goca Stojicevic – Na Uskrs sam se rodila
Moj dragane, zlatno slovo
Maramica od belog fulara

5 thoughts on “HRISTOS voskrese – Srećni uskršnji praznici – One radio transmission

    […] HRISTOS voskrese – Srećni uskršnji praznici – One radio … […]

    DAVID said:
    April 12, 2010 at 01:46

    Propustio sam ovaj post, ali nikad nije kasno, Hristos Voskrese sa zakašnjenjem.🙂

    aktivista responded:
    April 12, 2010 at 05:11

    Hvala sa zakašnjenjem ali nema veze. Za lepe stvari nikad nije kasno………

    DAVID said:
    April 16, 2010 at 22:24

    I poklopila se oba uskrsa na isti dan… Nije ni blog ni mjesto ali pošto je ovo ipak site gdje je tema (muzička) ex-yu, a kad čujem sve ove stvari milina mi oko srca, i moram da kažem da sam baš sretan što stvari ipak idu kako treba, Srbi i Hrvati nisu ratovali stotine godina, nikada, do ww2 i uvijek su bili BRATSKI narod, ma kako god seljačine laju, to je istina, ali to 20-to prokleto stoljeće je izmanipulirano od zlih sila, 100%. Ali ne može. Opet će biti sreće. Kao što danas rekoše i Josipović i Tadić, naša će djeca iz jedne knjige učiti povijest. Ja znam da hoće, i to ne tako daleko u budućnosti. Ovo se ne može zaustaviti, i ići će samo na bolje, a zlo će polako ali sigurno umirati. Ja idem dosta po europi i kad vidim našeg čovjeka u tuđini, Jugosloven, Hrvat ili Srbin nije bitno – taj mi je najbliži od svih stranaca i odmah se povežemo kao da se znamo sto godina, i to je tako.

    aktivista responded:
    April 17, 2010 at 14:43

    MNOGO MNOGO MNOGO MNOGO HVALA za ovako lep komentar koga nisam dobio nikad ni na jednom svom blogu ikada.
    Jedno veoma iskreno mišljenje koje zaslužuje pažnju. Ja se isto tako ponašam ali naravno ne putujem toliko po Evropi no kad mi dolaze gosti na blogove , Hrvati, Srbi, Jugosloveni, Slovenci ja ih dočekujem uvek kao svoje. Stranci su mi svi ostali………..

Leave a Reply

