DISCIPLINA KIČME 199_ Ja imam šarene oči

Posted on

JA IMAM ŠARENE OČI

7 thoughts on “DISCIPLINA KIČME 199_ Ja imam šarene oči

    Milica said:
    August 3, 2010 at 14:05

    Ova kaseta Discipline kicme je piratska, tj. nelegalna, treba to naglasiti kad je rec o takvim kasetama. Zvuk je 10 puta losiji nego na originalu. Inace, pohvaljujem tvoj rad ali moras da naglasis kad je nesto piratsko i u krajnjoj liniji ne bi trebalo da stavljas pirate ovde, osim ako je rec o necemu zaista retkom, a to D.Kicme svakako nije…

    aktivista responded:
    August 3, 2010 at 17:24

    Ništa ja ne MORAM ja ovo radim iz zadovoljstva.

    Smešna si sa tom konstatacijom da ne stavljam pirate ovde. DAL TI DOBRO VIDIŠ IME OVOG SAJTA?

    KASETOMANIJA je ime ovog sajta, dakle sve što može da se nadje na kasetama a ja to nadjem presnimavam i eto ga ovde na sajtu.

    Malo više saznaj o ovom sajtu tako što ćeš ga obići i ukapirati.

    Milica said:
    August 3, 2010 at 23:43

    Nigde nisam napisala da ti nešto ”moraš”

    Nigde nisam komentarisala ime sajta.

    Obilazim sve slicne sajtove, pa i ovaj sajt, i nigde nisam videla da neko stavlja piratska izdanja … Uostalom, nije stvar u tome da li je nešto piratsko (ako je dobro) medjutim nadji originalno izdanje tog albuma (bilo kaseta ili još bolje ploča) pa uporedi kvalitet tvog snimka…

    Još jednom kažem, fer je reći ljudima šta je šta – ako je kaseta piratska, tako i napiši, a ne da ljudi misle da skidaju original… Mislim… budi realan.
    Hvala, pozdrav!

    aktivista responded:
    August 4, 2010 at 05:49

    Izvini Milice a gde je uu celoj ovoj prici

    “HVALA AKTIVISTA za ove lepe kasete” ili “HVALA ŠTO TROŠIŠ SILNE SVOJE PARE DA BI NAM NAŠAO KASETE” ili “MNOGO MI SE SVIDJA OVAJ SAJT” ili “KAKO USPEVAŠ DA NADJEŠ SVE OVE LEPE KASETE” i tako dalje?

    Ti čak i ne čitaš šta si napisala.

    proizvodiusluga said:
    August 9, 2010 at 15:31

    Ruku na srce, ta kaseta jeste piratska,i tu je Milica u pravu. Tokom 90-ih bilo je baš puno raznih piratskih izdanja, a ako se ne varam, taj album je bio malotiražni i onda su pirati ”uskočili” da popune prostor…
    BTW, imaš zanimljiv blog, mada ponekad imaš i grešaka, ali sve u svemu jeste za pohvalu.

    aktivista responded:
    August 9, 2010 at 16:57

    Kad ste svi tako zabrinuti što na ovom sajtu ima piratskih kaseta ZAŠTO BRE DOLAZITE OVAMO A?

    Koji je moj i tebi i onoj Milici da uopšte držite pridike o PIRATIMA? ALo pa vi upravo piratišete izdanja….Šta je bre vama jer ste vi blago retardirani kad pominjete pirate? Pa da nije tih pirata ne bi bilo ni ovog sajta. Inače gade mi se takvi ljudi kao ti i kao Milica ali ću otrpeti vaše priglupe komentare jer ste ovde gosti ali zbog vas mi se gadi da uopšte sakupljam kasete, plaćam za njih par ei psotavljam ovde. Vi ste soj ljudi koji su sramota INTERNETA. Vi niste ni zaslužili da skidate muziku jer bože moj to su piratska izdanja. Briga me se za tvoj komentar da mi je inače dobar sajt, to znam i bez tebe. Ti se lepo okani ovog sajta i nosi se tamo gde nema piratskih izdanja to je bolje i za tebe i za Milicu i vama sličnima, tako nećete imati dodira sa piratskim izdanjima.

    I tebi ću da kažem a gde je tu ono “hvala za ovu lepu kasetu” ili “izvanredan sajt sa sve finim kasetama” ili “shvatam da za ovo treba i para da bi se stvorio ovako lep sajt” i tako dalje?

    proizvodiusluga said:
    August 9, 2010 at 23:42

    Ja te nisam uvredio ničim, a ti si vrlo hrabar da anonimno vredjaš.

Leave a Reply

