BOOKS on TAPE 1987 Isaac Assimovs stories (USA) – Много сам волео ове приче

Posted on Updated on

 

      

ОВО ЈЕ МОЈ ООМИЉЕНИ ПИСАЦ НАУЧНЕ ФАНТАСТИКЕ И У НЕКАДАШЊОЈ ЈУГОСЛАВИЈИ ЈЕ БИЛО ДОСТА ДЕЛА ОБЈАВЉЕНО ОД ОВОГ ПИСЦА. ОВАЈ ПУТ ИМАМО ПРИЛИКЕ ДА ЧУЈЕМО УЖИВО НЕКЕ ЊЕГОВЕ ПРИЧЕ ЈЕР ПРИГЛУПИ амери НЕ ЗНАЈУ АЗБУКУ ПА НЕ МОГУ ДА ЧИТАЈУ па се само за њих праве овакве касете. Но лепо је бар мало чути како то све изгледа кад је драматизовано.

ПРИЧЕ ИСАКА АСИМОВА

 

SREĆNA VAM SVIMA NOVA GODINA 2012

ZA KOJU BAŠ KAŽU I DA NEĆE NEŠTO BITI SREĆNA ALI TO JE SMAO ZA ONE KOJ VERUJU U NOSTRADAMUSA MI OSTALI NE VERUJEMO U TU SREDNJOVEKOVNU BUDALU A MOŽDA BI TREBALO A?

One thought on “BOOKS on TAPE 1987 Isaac Assimovs stories (USA) – Много сам волео ове приче

    David Salma said:
    December 28, 2011 at 03:31

    Prijatelju obradovao sam se kad sam video da si postavio ove price ali sam se razocarao kada sam video da su linkovi mrtvi.Postoji li nacin da opet uplodujes ove price?

Leave a Reply

